joi, 17 octombrie 2013

Compunere: La munte

Iarna

De curand am avut de facut o compunere la scoala iar eu am ales tema ''La munte'' . Sper sa va placa compunerea si sper sa va fie de folos.
                                  
                                                         Iarna
Anul trecut am mers cu clasa si cu domnul diriginte la Slanic Prahova. Drumul a fost foarte amuzant si distractiv.Impreuna cu colegii am ascultat muzica, ne-am jucat o multime de jocuri si ne-am facut poze. Pe cand ne apropiam mai tare de destinatie un somn adanc s-a asternut peste noi. Cand ne-am trezit , peisajul era mirific. Muntii ce semanau cu vulcanii din filme , sunetul cascadelor care ne facea sa ne simtim usurati, sunetul pasarelelor care ne bucura auzulz: totul era superb. Toata lumea a facut poze.
      La coborarea din autocar l-am urmat de domnul diriginte si am mers la un frumos restaurant unde am comandat delicatese sofisticate. Dupa ce ne-am saturat am mers catre Salina Prahova. La inceput una dintre colegele mele era speriata de coborarea cu liftul la o adancime atat de mare. Toata lumea a incurajat-o si intr-un final am reusit sa o convingem.
      In salina aerul rece si sarat ne-a sufocat. Ne-am plimbat pana la sala de jocuri. Ne-am jucat acolo timp de aprox. 5 ore care dupa noi a trecut ca o ora. IN sfarsit am plecat, evident incarcati cu suveniruri. Am mai vizitat muzee, am mers si la strand unde nefiind cald nu am stat foarte mult in apa. IN final am plecat acasa incarcati cu amintiri foarte frumoase.
       Cand am ajuns acasa parintii au fost bucurosi ca am fost incarcati cu amintiri frumoase. A fost o experienta uluitor de fantastica.

Sper ca va place si ca de ce nu, va este de ajutor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu